fbpx

Można ubiegać się o zwrot pieniędzy za bilet miesięczny

Posiadacze biletów okresowych mogą zwrócić się do MPK o zwrot pieniędzy. – Można to zrobić na 16 dni przed datą upływu ważności biletu – tłumaczy Marek Gancarczyk, rzecznik prasowy Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego.

Co trzeba zrobić, aby dostać pieniądze? Na początku należy wysłać mail na adres reklamacje@kkm.krakow.pl z prośbą o przelanie pieniędzy za niewykorzystany bilet okresowy. W mailu trzeba podać numer konta bankowego.

To oczywiście nie koniec. W związku z zamknięciem punktów obsługi klienta, MPK prosi o wysyłanie pocztą fizycznych nośników biletów.

I teraz ważne: zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet okresowy nastąpi za okres od daty nadania listu do dnia upływu ważności biletu. I przypominamy, że bilet można oddać minimum na 16 dni przed jego upływem ważności.

Plastikowe karty należy wysłać na adres MPK SA w Krakowie, ul. Jana Brożka 3, 30-347 Kraków. Po anulacji, nośniki zostaną odesłane. Należy tylko napisać podać adres zwrotny.

Anulacja nie oznacza to, że karta będzie bezużyteczna i trzeba wyrobić kolejną. Jak wszystko wróci do normy i będzie potrzeba wykupienia biletu, należy to zrobić standardowo w automacie bądź otwartym już punkcie MPK.

This post is also available in: polski Ukrainian English Русский

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Loading...