Posiadacze biletów okresowych mogą zwrócić się do MPK o zwrot pieniędzy. – Można to zrobić na 16 dni przed datą upływu ważności biletu – tłumaczy Marek Gancarczyk, rzecznik prasowy Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego.
Co trzeba zrobić, aby dostać pieniądze? Na początku należy wysłać mail na adres [email protected] z prośbą o przelanie pieniędzy za niewykorzystany bilet okresowy. W mailu trzeba podać numer konta bankowego.
To oczywiście nie koniec. W związku z zamknięciem punktów obsługi klienta, MPK prosi o wysyłanie pocztą fizycznych nośników biletów.
I teraz ważne: zwrot pieniędzy za niewykorzystany bilet okresowy nastąpi za okres od daty nadania listu do dnia upływu ważności biletu. I przypominamy, że bilet można oddać minimum na 16 dni przed jego upływem ważności.
Plastikowe karty należy wysłać na adres MPK SA w Krakowie, ul. Jana Brożka 3, 30-347 Kraków. Po anulacji, nośniki zostaną odesłane. Należy tylko napisać podać adres zwrotny.
Anulacja nie oznacza to, że karta będzie bezużyteczna i trzeba wyrobić kolejną. Jak wszystko wróci do normy i będzie potrzeba wykupienia biletu, należy to zrobić standardowo w automacie bądź otwartym już punkcie MPK.
This post is also available in: polski Ukrainian English Русский